JABATAN PENGAJIAN MELAYU,
IPG Tengku Ampuan Afzan,
Kuala Lipis, Pahang.
Minggu : 4
Subjek : BBM 3105 Pengajaran dan
Pembelajaran Bahasa Melayu
Berbantukan Komputer
Tempat : Makmal 3 & 4, Jabatan Teknologi Pendidikan
Topik : Aplikasi Garis Panduan
dan Etika Penggunaan Internet
Memuat turun
garis panduan dan etika penggunaan Internet
Memindahkan
garis panduan dan etika penggunaan Internet dalam bentuk brosur
dan PowerPoint
Tarikh :
Masa :
|
|||
Bil.
|
Perkara
|
Catatan
|
|
1.
|
1.1
Muat turun garis panduan dan etika penggunaan internet
dan simpan ke folder yang berkaitan.
Soalan:
1.2
Apakah yang dimaksudkan dengan garis panduan dan etika
penggunaan internet.
Sumber Rujukan :
-
Lampiran : Rujuk Folder Etika
|
||
Tarikh :
Masa :
|
|||
Bil.
|
Perkara
|
Catatan
|
|
1.
|
Aplikasi garis panduan dan etika penggunaan
internet dalam proses pengajaran dan pembelajaran Bahasa Melayu Berbantukan
Komputer dalam bentuk:
1. Persembahan Power Point
Butiran:
1.1 Jabatan
Pengajian Melayu
IPG Kampus Tengku Ampuan Afzan
Kuala Lipis,
Pahang. (Logo Institut)
1.2 BBM
3105
Pengajaran dan Pembelajaran Bahasa Melayu Berbantukan
Komputer
1.3 Disediakan
Oleh :
1.4 Pensyarah
Subjek :
1.5 Tajuk
1.6 Isi
1.7 Penghargaan
1.8 Sekian/
Tamat
|
||
2.
|
Aplikasi garis panduan dan etika
penggunaan internet dalam proses Pengajaran dan Pembelajaran Bahasa Melayu
Berbantukan Komputer dalam bentuk bahan grafik “BROSUR” menggunakan perisian
MS Word atau lain-lain perisian yang sesuai dan simpan dalam folder “GRAFIK”
2. Brosur
1.1 Teknik
penghasilan brosur adalah seperti berikut :
Muka surat 1:
Ruang kanan
i.
Tajuk – ETIKA PENGGUNAAN INTERNET
ii.
Grafik (Imej)
Ruang Tengah
i. Nama jabatan
ii. Nama
IPG
iii. Logo IPG
Ruang Kiri
i. Kod dan
Nama Subjek
ii.
Disediakan oleh
iii.
Pensyarah subjek
Muka
surat 2
Isi:
|
||
4.
|
Rumusan :
|
||
Tanda Tangan Pelajar Tanda Tangan
Pensyarah
.............................................. ...................................................
(MOHD KAMIRUL
BIN MAD DAUD) (EN
JALALLUDIN BIN IBRAHIM)
Tarikh : ......................................
|
No comments:
Post a Comment